پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227254
واکنش تند منصوريان به انتقاد هيات مديره
تاریخ انتشار : 1395/09/20 08:27:04
نمایش : 1460
با مصاحبه انتقادي زماني عضو هيات مديره تيم فوتبال استقلال و درخواست براي تغيير در کادرفني عليرضا منصوريان نسبت به اين مصاحبه واکنش نشان داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از "ورزش‌سه"، منصوريان که بعد از کنفرانس مطبوعاتي از شرح ماوقع باخبر شده بود، در ميکسدزون ورزشگاه پيش از حضور در اتوبوس تيم به خبرنگاران گفت: در مورد آقاي زماني در چند روز آينده در جلسه اي صحبت خواهيم کرد و به حرف هاي ايشان رسيدگي مي کنيم. فکر مي کنم آقاي زماني اشتباهي به هيات مديره رفته است و بايد به کادرفني مي پيوست. من به آقاي جهانيان گفته بودم که او را به عنوان دستيار در کادرفني من قرار دهند!

 

زماني که از اعضاي نه چندان شناخته شده هيات مديره استقلال است توسط وزيرورزش قبلي انتخاب شده بود. او در مصاحبه اي با خبرگزاري فارس درباره منصوريان بعد از شکست مقابل تراکتور گفته است: به اعتقادم  کادر فني استقلال نياز به يک خانه تکاني اساسي دارد. من حرفم را کلي مي‌زنم چون اين کادر فني در جايگاهي نيست که استقلال بزرگ را به مقصودش برساند.

 

در حال حاضر اين شکاف جدي و لطمه زننده به استقلال بايد مورد رسيدگي عاجل قرار بگيرد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html